Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.narociribe.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje, ZVOP-1 in Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. Aprila 2016 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov. Spletno trgovino upravlja podjetje G2O d.o.o., namenjena pa je predstavitvi in prodaji izdelkov. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med kupcem in prodajalcem oz. upravljalcem spletne trgovine. Brez izrednega pisnega dovoljenja podjetja G2O d.o.o. obiskovalcem spletne trgovine ni dovoljeno nikakršno reproduciranje, distribuiranje, prenašanje, predvajanje, prikazovanje, ali drugačna javna priobčitev vsebin na tej spletni trgovini.

Varstvo osebnih podatkov

Zavezujemo se k korektni uporabi osebnih podatkov v skladu z vsakokrat veljavno zakonodajo in trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov kupca, ki jih je vpisal ob nakupu (ime, priimek, naslov, kraj, poštna številka, mobilna številka, e-poštni naslov) in hranimo dokumentacijo o komunikaciji z njimi. Podjetje G2O d.o.o. je upravljalec omenjenih osebnih podatkov, podjetje Sinhro d.o.o. (izdelovalec spletne trgovine) pa pogodbeni obdelovalec. Osebne podatke o kupcu bomo uporabili samo za potrebe izpolnitve naročila, komunikacije, pošiljanja računov, ponudb in e-novic.

Naročilo

Kupec v spletni trgovini v prvem koraku izbere vrsto ter količino, ali število izdelkov. V drugem koraku vpiše potrebne podatke za dostavo. V tretjem koraku vpiše podatke za plačilo. V četrtem (zadnjem) koraku pregleda vsebino košarice, izvede morebitne popravke, ali nadaljuje z nakupom, ter potrdi (odda) naročilo. Ob potrditvi naročila bo kupec prejel obvestilo o izvedenem nakupu na njegov e-poštni naslov. Po potrditvi nakupa spremembe niso več možne. V primeru, da je pravna oseba izbrala plačilo po predračunu, se ji predračun avtomatsko pošlje na e-poštni naslov. Naročene izdelke ponudnik pošilja preko pogodbenega partnerja (DPD).

Naročila se sprejemajo vsak delovnik od ponedeljka do četrtka. Naročila prejeta do 10. ure bodo obdelana v istem dnevu. Naročila sprejeta v petek bodo obdelana naslednji delovni dan.

Cene

Vse cene naših izdelkov so razvidno prikazane v spletni trgovini, v vseh prikazanih cenah je DDV že vštet. Cene izdelkov na spletni strani ne vključujejo stroškov poštnine. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila po navedenih načinih plačila, pod navedenimi pogoji.

Teža izdelkov

Ker je nemogoče natančno vnaprej predvideti, koliko bo riba tehtala, ko bo ulovljena in očiščena, ali filetirana, lahko prihaja do odstopanj pri samih težah izdelkov. Kljub temu se trudimo, da so odstopanja pri teži minimalna. Kupcem, ki bodo na račun tega dobili nekoliko večjo težo izdelka, kot so ga naročili, tega ne bomo dodatno zaračunali, kupci, ki bodo prejeli nekoliko manjšo težo, pa bomo priložili kupon dobroimetja za razliko teže, preračunano v €. Za več informacij o kuponih si preberite točko Kuponi.

Kuponi

Kupci, ki bodo prejeli nekoliko manjšo težo izdelkov, kot so jo naročili, bodo prejeli kupon dobroimetja. Vrednost kupona bo znašala (vsaj) razliko pri teži med naročilom in dejansko težo, preračunano v €.

Kupon bo vseboval generirano kodo, ki jo lahko nato kupec pri naslednjem nakupu vnese v za to namenjeno okence v spletni trgovini, vrednost kupona pa se bo odštela od cene naročila.

Vračilo in zamenjava blaga ter pravica do odstopa od nakupa

V skladu z 3 točko petega odstavka 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov, kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, saj gre za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe.

Reklamacije

Kupec lahko reklamira blago, če je prodajalec poslal napačne izdelke, ali v napačni količini. Kupec lahko blago v tem primeru prodajalca obvesti o reklamaciji na številko 031 671 441, ali e-pošto: info@narociribe.si ter zahteva zamenjavo, ali vračilo kupnine.

Komunikacija

Prodajalec bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu kupec izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala sestavine, ki bodo jasno in nedvoumno označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno naveden, akcije, posebni popusti in druge tržne tehnike bodo jasno označene kot takšne z jasno določenimi pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno spoštoval.

S kupci želimo preko e-pošte in mobilne številke (SMS) komunicirati predvsem zaradi procesa naročil in dostave, v kolikor bo kupec to dovoljeval, pa bomo z njim komunicirali tudi za namene obveščanja o novih ponudbah in akcijah.

Kupec se lahko kadarkoli pisno odjavi od prejemanja sporočil na naslov info@narociribe.si ali po telefonu 031 671 441.

Odveza odgovornosti

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti blaga ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Prodajalec ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci. Prodajalec mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Prodajalec ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvirajo iz tega naslova. Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo s področja varstva potrošnikov (ZVPot). Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Prodajalec bo v roku pet (5) delovnih dni potrdil kupcu, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Kontaktna oseba za pritožbe je Manca Jagodič telefon: 031 671 441 e-pošta: info@narociribe.si. Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Vklopi razum, zahtevaj račun!

Vklopi razum, zahtevaj račun!

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora.

(Zakon o davčnem potrjevanju računov)

Prodajalec oz. ponudnik / upravljalec spletne trgovine

G2O d.o.o.
Sveti Florijan 126
3250 Rogaška Slatina, Slovenija
Telefon: 031 671 441
e-mail: info@narociribe.si
www.g2o.si
www.narociribe.si

Osnovni podatki:
Davčna št.: 45600988
Matična št.: 2237474000
ID za DDV: SI45600988
Družba je registrirana pri: Okrožno sodišče Celje

Niste našli željenega odgovora? Lahko vam pomagamo.

Pošlji vprašanje

Kontaktirajte nas in odgovorili vam bomo takoj, ko bo to mogoče.

Meni00,00 €
Vrh